Tuesday, 23 August 2011

TOTALLY sad !

Tak tahu nak cakap macam mana lagi .
sedeh sangat ... :(
Dah bagi 2nd chance pon still tak berubah ..
Kadang kadang macam takde boyfriend langsung ..
Tanak bagi support langsung ..
Ajak berbuka pon susah kannn !
Aku tahu kau letih .... :(
Tapi , bagi la masa sikit untuk aku.. Kau tak pernah ada masa untuk aku kan ?
Aku je yg kena ada masa untuk kau ..
Tolong la paham aku ... Memang la aku cakap tak kesah , tapi kau takan la tak paham aku macam mana lagi ?
Dah setahun kan kita couple . Tolong jaga perasaan aku .. Aku dah tak larat nak jaga perasaan aku lagi dah .
Asyik aku je yang sakit hati .. hmmm :((  .

No comments:

Post a Comment