Friday, 6 May 2011

sgtsgt tension bila nak exam ! tak suka !

memang terbaik la final untuk E-commerce masuk semua chapter ,, boleh naik MIGRAIN kalau baca ( ada ke migrain aku nih ) ... hishh hishh .. takan nak kene baca semua .. :(( . yang nih baru E-com, belum lagi subjek lain .. mengira lagi .. alahai ...
p/s : bencinyaaaaaa bila final ..

No comments:

Post a Comment