memang terbaik la final untuk E-commerce masuk semua chapter ,, boleh naik MIGRAIN kalau baca ( ada ke migrain aku nih ) ... hishh hishh .. takan nak kene baca semua .. :(( . yang nih baru E-com, belum lagi subjek lain .. mengira lagi .. alahai ...
p/s : bencinyaaaaaa bila final ..
No comments:
Post a Comment